Popular Posts

Saturday 30 April 2011

Помолих Бог да отнеме навика ми,
но Той каза НЕ,
Не аз трябва да го отнема, а ти ще трябва да се откажеш от него.

Помолих Бог да ми даде търпение,
но Той каза НЕ,
търпението е в следствие от изпитанията,
то не се дава, то се научава.

Помолих Бог да ме дари със щастие,
но Той каза НЕ,
ще ти дам благословия.
А щастието зависи от теб.

Помолих Бог да ме освободи от болката ми,
но Той каза НЕ,
страданието отблъсква от светските грижи
и те доближава до мен.

Помолих Бог да ме извиси духовно,
но той каза НЕ,
за мен това е лесно, но трябва сам да го направиш.

Помолих Бог за всички наслади на живота,
но Той каза НЕ,
аз ще ти дам живот, за да можеш да им се насладиш.

Помолих Бог да ми помогне,
да обичам другите толкова, колкото Той ме обича.
Той каза:
Аха… ето това е добра идея!

Нека Бог Ви благослови!

No comments:

Post a Comment